kattis.G

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Katarina - 27 mars 2014 10:47

Hej

Nu har jag precis kommit hem från en härlig promenad. Det var så vårigt och fint ute så jag tog några kort. Förra promenaden blev bara 1 km, men idag var det så skönt ute så jag ville inte gå in o sätta mig i en tråkig lägenhet. Så rundan blev det dubbla idag, 2,3 km. Nu kommer jag att vara pigg resten av dagen   

     


Så här såg min frukost ut igår, den blev riktigt stabil. Men jag kollade på förpackningen på mina cheerios och dem ska jag inte köpa igen, sen så är nog inte prickigkorv så bra pålägg. Jag ska kolla innehållsförtäckningen sen. Måste hitta någe bättre pålägg. 

 


Nu har jag läst lite om anorexi och bullemi i min näringslära bok. Anorexi kan jag redan allt om eftersom jag själv har haft det, bullemi visste jag om osså men inte lika personligt och inte lika mycket om. Jag ska nog ta och skriva lite mer om anorexi ifrån min synpunkt imorgon, idag skriver jag så mycket ändå. 


Igår blev jag riktigt inspererad så jag gjorde lite smycken. Jag skulle vilja göra ett halsband till de blåa smyckena, vet exakt hur jag ska göra. Men jag har inte material hemma och jag har inte råd att köpa material just nu. Det blev så dyrt med bäbisgrejer. 

     

Nu ska jag ta ett mellanmål som kommer bestå av 1 ägg och 2 fullkornsmackor.

Bye   

Kramiz

Ovido - Quiz & Flashcards