kattis.G

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Katarina - 4 mars 2014 19:15

Hej!

inatt sov jag fruktansvärt dåligt, har nog aldrig varit så trött förrut. Jag kunde inte somna pga ryggvärk sen vaknade jag två ggr på natten för att jag var kissnödig och sen kl 6.00 vaknade jag av ryggvärk. Yay va pigg jag blev idag ;)


Dagen började med föräldragruppen kl 08.00-10.00 Det var sista mötet ör de här gången och idag handlade om barnmisshandel och bråk mellan föräldrarna. Jag skulle aldrig få för mig att vara våldsam mot mitt barn, det är bara de som det är något allvarligt fel på som blir våldsama.


Jag har varit helt förstörd idag pga sömbrist, men jag lyckades i alla fall träna lite gravidgympa och gick en 2 km promenad. Efter det var jag lite pigg en stund. Men jag tog två powernap idag ändå, det behövdes. Efter träningen kollade jag på resten av lektionen som jag missade igår. Sen lagade jag en jätte god nötgryta: Jag brynde nötgrytbitar sen la jag dem i en gryta och hälde på 6 dl vatten och la i en grönsaksbuljong och en skvätt soya. Låt småkoka i ca 1 timme sen stekte jag lök, purjolök och champinjoner och la i grytan. Jag la också i lite morötter, låt koka i 5-10 min. Krydda med lite salt, peppar och chili. Servera med kokt potatis och knäckebröd yum yum   


Imorgon behöver jag plugga hela dagen. Får se om jag orkar det   


Ha en bra kväll!

Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards