kattis.G

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Katarina - 8 mars 2014 22:14

Hej alla glada!


Idag har det varit en bra dag för mig. Eller ja halva dagen i alla fall. 

På förmiddagen hade jag en omtenta i Elteknik och det gick inge bra alls, tyvärr. =(

Efter tentan så tog jag på mig träningskläder (kläder jag får på mig) och så gick jag ut i fina vår solen på en promenad. Eftersom jag är gravid så blir min power walk inte riktigt så bra som jag vill. Men jag gick ca 3,4 km utan att bli för trött så det är jag nöjd med. Sen när jag kom hem var jag så pass oigg så jag körde lite gympa också!

Det blev armhävningar mot vägg, bensträck, den här katt övningen som jag inte riktigt vet vad den heter just för ögonblicket etc. Det är ingen jätte träning men det får duga tills bäbisen kommer ut.


 



Nu är det ju bara 66 dagar kvar till den stora dagen!


Jag har faktiskt inte hunnit med mer idag än omtentan och träning, dagen gick väldigt snabbt. Får se vad som händer imorgon.


Natti natt!

Ovido - Quiz & Flashcards