kattis.G

Alla inlägg under november 2012

Av Katarina - 26 november 2012 19:05

Idag vaknade jag för tredje gången med huvudvärk :( hoppas det blir bättre imorrn.

idag har jag varit väldig pigg ändå så det va bra, jag passade på att träna lite det va riktigt kul.

Jag har också haft tråkiga lektioner :) Jag har ju deltenta imorrn, hoppas det går bra.

Under eftermiddagen har jag bara blivit tröttare och tröttare jag vet inte vad det är för fel. Det är ju inte normalt att vara så här trött kl 18-19, det känns som om jag skulle kunna somna nu. Men resten av kvällen ska jag mula i mig godis och kolla på en film ;) Ingen bra combo dock träning o godis, men jag har svårt att gå upp i vikt så det är väl inte hela världen.

bye


 

Av Katarina - 25 november 2012 21:57

Hej!

Idag tränade jag det va riktigt skönt. Det blev inte länge för jag vaknade med huvudvärk idag igen. Men lite är bättre än inget tycker jag. Jag tänkte träna imorrn med mellan lektionerna. Jag tänkte nämligen sitta hemma och titta på lektionerna över internet. Det är så soft att man kan det :D  jaja nu är det läggdags!


bye

Av Katarina - 24 november 2012 16:59

Hej!

Nu är det ett par dagar sen jag skrev, Jag vägde mig igår och jag har gått upp lite    Nu väger jag 52,5. får se om jag lyckas komma upp till 55 innan jul. Jag tänkte träna idag men valde att plugga istället jag ska försöka hinna med att träna imorrn. Får göra det direkt efter frukost   


Och så har jag goda nyheter jag och min älskade sambo har förlovat oss.   

Nu ska jag ta lite mellanmål vilket blir en tallrik med hallon och naturellyoghurt och en kalkonmacka och apelsinjuice.

Lunchen jag gjorde idag var extremt god, det blev kyckling i egen currysås med spagetti och broccoli. Ne nu är jag så hungrig så nu måste jag gå o äta!

ses :D 

Av Katarina - 19 november 2012 07:51

igår fuskasde jag med maten tyvärr, jag hade ingen matlust alls. Idag får jag skärpa mig så jag inte går ner i vikt nu när det gick så bra förra veckan. Jag tänkte faktiskat belöna mig med träning den här veckan, får se om jag kan träna idag jag mådde inte så bra inatt. Jag fick så sjukt ont i magen vid 2 tiden, det var inte roligt. idag sitter jag hemma på lektionerna ifall jag får ont igen. Och ifall mamma behöver mig, mormor opererades inatt jag hoppas allt gick bra.

Får se om jag skriver något mer lite senare!

Bye

Av Katarina - 16 november 2012 18:47

Goda nyheter!

Jag vägde mig i morrse och det stod 52,1 så jag måste gått upp 2 kg på en vecka och jag har ingen aning om hur det gick till. Det har aldrig hänt förut. Hoppas bara att jag håller mig där nu till nästa vecka.. Och så fick jag VG på Termodynamiken helt otroligt jag är överlycklig.   

Nu är det helg men imorrn har jag massor att göra, jag ska jobba på morgonen, handla julklappar, baka och plugga. Jag trivs inte på jobbet så jag har liiite ångest för att jag tog jobb imorrn men lite pengar kabn vara bra att ha så min sambo slipper betala allt. Hoppas det går bra bara.   

Jaha nu ska jag läsa lite mer termodunamik innan vi ska se på X-factor, min favorit har tyvärr redan åkt hem så nu är det inte lika roligt men jag kommer titta ändå :D


Ha en bra kväll!!

Av Katarina - 13 november 2012 18:30

Hej!


Idag är jag riktigt glad jag klarade tentan i termodynamik. Så Jag är super glad, nu ska jag kolla upp nått recept för jag tänkte baka imorrn. Hoppas jag hittar någe bra. Jag har inte gjort så mycket idag mer än haft lektioner o träffat mamma på stan en stund. Jag har ätit ganska bra tror jag det märks på fredag :D

Av Katarina - 12 november 2012 18:07

Hej hopp!


Idag hade jag en tenta som tog flera timmar så mina matplaner blev inte riktigt som planerat igen. Nu shar jag tre mellanmål att klämma in under kvällen, får se hur jag lyckas med det. Mitt första mellanmål får bli två mackor med apelsinjuice. Jag hoppade över träningen idag med pga att jag inte vet riktigt hur det blev/ blir med maten. Får se om jag får träna på onsdag :) hoppas hoppas.

Av Katarina - 11 november 2012 22:11

Det svåra med att försöka äta regelbundet och ofta det är när man blir bortbjuden. Idag åkte jag och min sambo till hans föräldrar och de brukar äta lunch eller vad det är kl tre på eftermiddagen och det är ett klockslag som inte fungerar för mig. Jag brukar äta lunch runt två. så idag blev det mat på mat och ett överhoppat mellanmål. Men men inte alltid lätt, ny dag imorrn   

Ovido - Quiz & Flashcards