kattis.G

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Katarina - 17 mars 2014 14:15

Ussssssss 

När vi kom hem från Norge kunde vi inte duscha för Örebro hade en läcka så avloppsvattnet hade kommit in till drickvattnet. Vi måste koka vattnet i 3 min för att kunna dricka, laga mat, borsta tänderna, duscha ALLT! Bläää

Imorrn får jag bada i en hink med uppkokat vatten, det känns ju riktigt spännande.


Eftersom jag är gravid MÅSTE jag vara riktigt nogrann med vad jag gör med vattnet nu tills det är löst. I avloppsvatten kan det finnas vilket farligt skit som hällst. Förs det över till bäbisen kan det gå åt skogen, jag stinker häldre svett och går naken pga tvättsvårigheter innan jag riskerar bäbisens hälsa. 


Hoppas de löser det snart! 


Kraaaam

Av Katarina - 17 mars 2014 14:09

Hej alla!

Igår kom vi hem efter en mysig resa till Norge. Vi åkte Torsdag morgon och kom hem igår eftermiddag, det var riktigt mysigt.

Hannele, jari, miki åkte med och de är släkt med Jimi. Så jag hade turen att få följa med, fasten jag inte åkte i backen :)

Jimi, Jari och Miki åkte snowboard, Hannele åkte skidor och jag chillade i stugan. Vi var i Trysel och det var riktigt fint, det var första gången jag har besökt vårat fina grannland Norge. 


Eftersom jag är gravid så ville jag inte ge mig på att åka något. Jag har knappt stått på ett par skidor förrut så jag vill börja med en platt backe hehehe   

Så när de andra åkte tog jag fina promenader och tog massa kort som jag tänkte visa för er. Jag rekomenderar att ni åker dit, det var riktigt fint. 


                                                        


MASSSA SNÖÖÖ!!!!!   

Stugorna var till och med insnöade, vi såg bara en stor snöhög genom vårat fönster. 

Men som alltid borta bra men hemma bäst!


Bye bye!




Ovido - Quiz & Flashcards