kattis.G

Alla inlägg under december 2012

Av Katarina - 2 december 2012 15:54

Jag har inte skrivit på ett tag nu jag får försöka bättra mig.

Igår var jag och jimi på ett litet äventyr uppe vid ånnaboda, vi gjorde inget speciellt vi vile bara kolla lite om det fanns mer snö där och komma ut lite. Och det var mycket mer snö där och så var det en massa folk som redan åker skidor och pulka. Får se om Jimi lyckas få mig att åka skidor, jag har ju nästan aldrig försökt.   


Jag vägde mig i fredags och jag hade bara gått upp 1 hg men det är absolut bättre än inget. Jag hade fuskat lite med maten under veckan så jag trode faktiskt att jag hade gått ner i vikt. Så det va bra nyheter.

idag har jag inte gjort så mycket jag drömde en mardröm inatt så jag låg vaken från kl 5 på morgonen. så jag har inte så mycket ork idag, jag känner mig inte helt kry. Jag måste må bra imorrn för då ska jag till frisören. Det ska bli riktigt gött.


Jaha jag fixar en bild på min nya frisyr imorrn blir nog inge speciellt men men :)

Ha de gött nu!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards