kattis.G

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Katarina - 24 mars 2014 17:16

Hej alla!

Jag tänkte ändra inriktning på min blogg och bara skriva om träning, kost och smyckestillverkning. 

Idag har jag ätit 4 mål än så länge så jag har bara två kvar för idag. 

Jag och min sambo har bestämt att från o med april ska vi bara äta onyttigt 1 gång i månaden. Vi får se om vi klarar det   


Till lunch åt jag rester från igår, Jätte god schntizel, potatis, sås (improvisation) och ärtor. Till kvällsamat kommer det bli en mindre fin middag. Jag ska göra Potatismos med falukorv och sallad (gurka, tomat, isbergsallad och riven morot), falukorv är nog inte det nyttigaste men med tanke på att jag mår skit idag och ändå lagar mat istället för att köpa snabbmat så duger det.


Jag har skaffat en ny bok, tror inte jag har skrivit om den här. Den handlar om näringslära, så snart blir det inget onyttigt alls    Just nu ska jag lära mig om övervikt, eftersom jag vill läsa till PT så vill jag lära mig om allt i den boken. Så kommer jag till mig så småning om. 


Träning har det inte blivit så mycket av idag, men jag tänkte köra promenad som uppvärmning och sen gravidgympa imorgon efter min tenta. Jag ser ju ut så här just nu så någon hårdträning får jag tyvär vänta med ett par månader till.   


 

(solen kom mitt i vägen men det går nog att se ändå)


Ha det gött!

Ovido - Quiz & Flashcards