kattis.G

Alla inlägg under juli 2013

Av Katarina - 30 juli 2013 17:19

Man måste betala gymmet på internet och jag får det inte att fungera. jag blir tokig, Jag har ringt banken två ggr om detta. Får se om det blir nån träning för mig, om jag inte löser detta så blir det inget. :(

Jävla krongel vrf kan man inte betala kontant, det ska vara så jäkla komplicerat jämt :/ Bläää

AJ!

Av Katarina - 29 juli 2013 20:48

Jag gjorde illa mig på jobbet idag :( klämde fingret mellan två hörn på två vagnar, just nu syns inget men det är lite uppsvullet fortfarande och det gör ont :/ Jävla klantarsel jag är. Hoppas jag överlever morgondagen på jobbet ;) Annars har det inte hänt något roligt idag, jag har bara städat o SMS:st min älskling som fortfarande är i Findland :´(.

se ya!

Av Katarina - 27 juli 2013 18:04

Nu är det bara 4 dagar kvar till jag ska köra introkursen till crossfit. Det ska bli så jäkla roligt (hoppas jag). :P

Och nu är det bara tre veckor kvar på sommarjobbet. Det blir skönt när jag får lite ledigt. Det var länge sen jag fick lite ledigt, får se om jag hinner åka bort nått eller om jag sitter fast hemma :P.


Jag är så ledsen över att jag inte kunde följa med Jimi till findland :´( Jag saknar honom jätte mycket <3


Hej

Av Katarina - 10 juli 2013 20:58

Idag på jobbet dog alla datorer i hela fabriken så ingen kunde arbeta från ca 06.12 till 09.20 Vi satt o spelade kort under tiden för vi är beroende av datorer på mitt jobb. ;) när jag kom hem var jag duktig ;) jag tvättade o satte igång diskmaskinen o pluggade ända till kl var 20.30 Nu ligger jag här i sängen o är skit trött. Ja just det jag bakade en hallonpaj osså.

Av Katarina - 6 juli 2013 19:41

Hello

Jag var ju å fiskade med min sambos föräldrar för ca en månad sen så nu lägger jag upp lite bilder. :)

                 

Av Katarina - 6 juli 2013 00:22

Nu är det så att jag är en person som har lite svårt att ex läsa en bok och sen ha lärt mig någonting av det jag läst. Men jag skulle vilja bli lite bättre på det och bli ännu smartare ;) jag har en anatomi bok hemma och min fråga till er där ute är hur ska jag läsa för att det ska fastna? Någon som har något tips så blir jag glad. Tack på förhand och sov så gott! :D

Av Katarina - 3 juli 2013 10:35

Jaha nu ligger jag hemma och är sjuk, blir hemma hela veckan. Jag har feber, ont i halsen och är förkyld. Vet inte riktigt vad jag ska göra, jag har ingen lust att sitta o glo på tv men ja orkar inte göra mycket annat. :( hoppas jag är frisk till helgen i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards