kattis.G

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Katarina - 5 mars 2014 21:44

Hej


Idag har jag hunnit med mycket och det känns riktigt skönt. Jag har kollat på ca 3 ½ lektion som blir ca 6 ½ timme, styr och reglering heter den kursen jag läser nu. Skit krångligt, känns som att jag inte fattar nått. Men jag ska läsa i boken imorrn så får vi se om polletten trillar ner. Jag ska även läsa Elteknik imorrn eftersom jag har omtenta på lördeg. MÅSTE klara den tentan, vill inte ha någe mer efter mig. 


Hm vad har jag gjort mer idag?

Jo jag har dammsugit, plockat grejer som ligger på fel plats, fixat disken, vattnat blommor, motionerat (2,43 km promenad) och läst de tre små grisarna för bäbisen.   

Jag är riktigt nöjd med dagen och hoppas att jag lyckas komma upp lika tidigt imorgon (altså innan 8.00). 


Det återstår att se vad som händer imorgon!


Sov så gott!

kramiz 

Ovido - Quiz & Flashcards