kattis.G

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Katarina - 3 mars 2014 19:51

Hej!

Idag har jag umgåtts med Elin, vi var på marieberg och kollade lite i ikea sen åkte vi hem till mig och började planera min baby shower. Syrran blev inte glad när hon fick reda på att jag skulle ha det. Men man måste ju inte göra som de gör i andra länder. Jag har inte baby showern för att få presenter utan jag vill umgås med vänner och familj och ha roligt. 


Ikväll ska jag kolla på Talang på 3:an annars kommer det inte hända så mycket, nu är det bara 68 dagar kvar till förlossningen så jag är väldigt trött på kvällarna. 


Imorrn ska jag på sista mötet med föräldrargruppen, det är skönt. Jag gillar inte riktigt att gå på den men man får rätt bra information. 


Nu börjar Talang så nu har jag inte tid längre =P

byeee!

Ovido - Quiz & Flashcards