kattis.G

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Katarina - 10 mars 2014 15:12

Hej Hej!


Idag gick jag upp ca 07.40 och det är jag riktigt nöjd med. Det känns som om jag fått in rutinen så jag inte sover eller ligger i sängen och slöar halva dagen. Jag började den mörka muliga dagen med två skivor mörkt bröd med smör och ost, till det drack jag en jättegod smoothi som jag faktiskt hade blåbär i. Jag gillar inte blåbär men det är ju nyttigt så jag dolde smaken med andra bär/frukt. Jag hade 2 dl naturell yoghurt ca 115 g hallon, 115g  jordgubb, 50 g blåbär och 1 banan. Detta blev dock lite förmyket så om ni ska göra den till en person så är mitt tips att halvera. Jag tog en fin bild på den hoppas det läskar. 


 


Igår besökte jag min mamma och de bor ju på landet så jag passade på att ta några fina vår kort. Gud va skönt det var att komma ut på landet, jag saknar det så fruktansvärt mycket. 

         


Ja just det jag var hos barnmorskan idag och allt såg och lät bra, så det är suveränt.


Sist men inte minst så tog jag en härlig promenad förrut på ca 1,6 km och nu ser jag att solen kom fram så det kanske blir en promenad till :)


Ha det gött!

Kramizzz

Ovido - Quiz & Flashcards