kattis.G

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Katarina - 11 april 2013 15:20

Idag har jag varit riktigt duktig.

Vid 8 imorse var jag på gymmet och körde, resultat:

Axelpress 5 Kg 15x2

Militärpress 12 Kg 15x2

Pullover 8 Kg 15x3

Bänkpress 12 Kg 15x3

Skivstångscurl 12 Kg 15x2

Koncentrationscurl 6 Kg 15x2

Puchdowns 23 Kg 15x3

Dips Kroppsvikt 15x3


Sen efter det hade jag en lektion i Hydrodynamik, så bestämde jag mig för att dra ut och testa nya rundan innan lunch.

Gamla rundan var ju på ca 3 km och idag ökade jag så det blev ca 5 km och det gick över förväntan. Jag trode att jag skulle gå större delen av vägen men så blev det inte, Jag stannade tre ggr för att lugna ner pulsen lite. Så jag har lite att jobba med innan vår ruset. Mitt mål nu är att komma runt utan och stanna och vara runt på 30 min, idag tog det 36 min.

Nu ska jag vänta på att Jimi ska komma hem för vi ska nog till marieberg och byta hans löparskor till en storlek större.   

Ovido - Quiz & Flashcards