kattis.G

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Katarina - 19 april 2013 11:51

Nu är farfar borta han lämnade världen i tisdags, nu har han fått lugn och ro.

under veckan har jag sovit hos farmor och försökt stötta henne så gott man kunnat. Jag kommer sakna honom så mycket, en tröst är ju att han själv inte ville fortsätta. Jag hoppas att det går bra för farmor nu, hon sa till mig en gång att hon ville dö före farfar. Men hon vet att jag finns där för henne.   

Får se om begravningen blir nästa vecka.


Jag har dock ett problem mamma, pappa och sara (min syster) har kunnat ta ledigt från jobben men jag som pluggar har missat en hel del i skolan plus att jag har en omtenta imorrn som jag ska göra för andra gången. Jag måste klara den men det känns ganska hopplöst. Jag får nog en fjärde omtenta på skiten.


Jag tänkte osså försöka börja träna igen nästa vecka får vi se hur det går. Just nu har jag ingen lust med någonting. Jag skulle behöva lite goda nyheter just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards