kattis.G

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Katarina - 28 april 2013 17:13

Igår flyttade vi en massa möbler, Det var ingen rolig dag igår så jag orkar inte riktigt berätta mer.

Idag har väl inte heller varit så rolig, Jimi ville köpa cykeln som vi tittade på igår. Så vi åkte förrst hem till Jimis mamma och han kollade nått som jag inte riktigt vet vad det var :P Sen åkte vi till cykelaffärenoch köpte cykeln så åkte vi till Jimis mamma igen för att montera dit lite extradelar. Så upptäckte Jimi att det var något fel på växlarnaså då åkte vi tillbaka till marieberg och de fixade det, sen åkte vi hem för att direkt vända i dörren. Jimi ville test cykla så vi tog en liten tur. Det blev 6,6 km ungefär, Jimi tyckte det var så roligt så nu har han dragit ut igen för att köra mer :P he he he men det är bra då får han användning för den.


imorrn börjar mitt nya välmående schema, jag fasar lite för det   

Hoppas det går bra!

imorrn har jag fullt schema så vi får se om jag hinner titta in.

Ovido - Quiz & Flashcards