kattis.G

Alla inlägg den 8 april 2013

Yes

Av Katarina - 8 april 2013 19:45

Nu har jag o jimi varit ute och joggat. Och det gick riktigt bra. Jag orkade springa hela vägen. Så nu ska jag öka längden på jogging turen. Weeii va bra och som belöning gjorde jag en riktigt god kyckling sallad.

!

Av Katarina - 8 april 2013 10:26

Imorrse var jag seg, jag tänkte vara på gymet kl 8 imorrse men det blev inte riktigt så.:/

Jag var lat idag så idag får det duga med löpning och lite magövningar med min sambo ikväll. :)

Jag har ett problem! När jag springer ute använder jag av ett pogram som heter runtastic och GPS:en i det pogrammet vill inte fungera längre. Jag vet inte vad som är fel, appen är asbra och jag måste få igång den igen. Någon som har en ide?

Man kan ju kolla historik på appen och det gjorde jag igår efter löpningen. Då blev jag glad, en vecka sen joggade jag 3,6 km på 30 min igår sprang jag på 20 min. Jag blir bättre och bättre.   

Det är 43 dagar kvar till vårruset så jag ska hitta en väg som är 5 km och börja jobba på det, får se hur det går.


Jaha vad ska man hitta på idag då.

Tvätta, fixa disken och plugga det måste jag göra i alla fall. Sen en promenad kanske o nån film eller läsa lite, det hade varigt mysigt om man kunde sitta på balkongen i solen o läsa en bok. Men det är nog förkallt än.


Ha det gött!!

Ovido - Quiz & Flashcards