kattis.G

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Katarina - 5 april 2013 15:04

Idag har jag varit ute och sprungit, det gick bättre än igår men det skulle kunna gå bättre :P

Men jag är faktiskt nöjd över att jag kom ut :)

Jag har ett par nya löparskor som jag testat och de känns jätte bra. kommer lägga upp lite bilder nedanför.

Jag sprang ca 3,6 km stannade o vilade 3 ggr tyvärr.

När jag kom hem tränade jag lite armar (jag ser lite rolig ut på bilderna jag tog, vart inte de bästa bilder eftersom jag fick försöka fixa dem själv). Men det bjuder jag på   

Pluggandet tycker jag går bra än så länge, jag är dock väldigt dålig på omvandlingar ex cm^2 till m^2 etc. Det skulle jag behöva hjälp med.

Kemin känns bra än så länge och nästa vecka börjar vi med Hydromekanik, det ska bli spännande.

Ikväll ska Jimi och jag mysa med mat från Hagagrillen och lite vin från Tyskland. Det blir perfekt!


Mina nya skor..                 Redo för joggningen..       Arm träning...

     

                                            Slut För Dagen!!!

     

Ovido - Quiz & Flashcards