kattis.G

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Katarina - 6 april 2013 17:06

Så där nu har jag kört ett roligt cirkelpass på Actic. Vi körde inte 1 minut/ station idag utan 30 sec/station, men det var tyngre istället. Mycket roligare tycker jag. Jag har tyvärr inga roliga bilder, vet inte om man får ta kort i gymet. Jag tar kort när jag kör hemma istället.

Vi körde benböj med ca 20 kg, armhävningar, dips, två olika magövningar, lite kondition, biceps etc jag vet inte vad övningarna heter riktigt. orkar inte kolla upp det just nu, om någon är intresserad så kan jag kolla upp det.   


Idag har vi haft premiär för grillning, det var så sjuuuukt gott. Det var länge sen jag åt så mycket, blir hungrig bara jag tänker på det. ;P senare ska vi äta kycklingklubbor med curry sås, ris och grönsaker. det blir osså riktigt gott :)


I morrn blir det löpning igen så får vi se vad jag gör efter om det blir mage eller nått annat. Jag älskar att träna mage   

Ovido - Quiz & Flashcards