kattis.G

Direktlänk till inlägg 24 april 2013

42 dagar- toppform

Av Katarina - 24 april 2013 14:47

Jaha ja på måndag börjar helvetet när det gäller mat. Som vissa kanske vet så är jag extremt kräsen när det gäller mat och nu har jag bestämt mig för att gå på en speciel välmående diet (inte en sån diet att gå ner i vikt för det behöver jag inte) Men för att må bra helt enkelt.

Så i 42 dagar ska jag träna och äta på ett speciellt sätt så får vi se om deras garanti stämmer. Problemet är att jag vet inte om jag tar mig igenom första dagen ens   

Jag hatar lax över all annan mat och jag är illa tvungen att äta lax 2 ggr i veckan till o med. Får se hur detta ska gå! Hoppas Jimi osså hoppar på detta det skulle vara gött med lite sammarbete och hjälp. Jimi och jag ska nog ta en tur ute sen, får se om det blir joggning eller promenad.

Jag har ju fortfarande lite ont i magen så jag ska ta det försiktigt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 31 mars 2014 17:15

Hej Jag ska hjälpa mamma att gå ner i vikt, så det ska bli roligt och se om jag klarar av det.  Från och med imorgon ska hon börja med att skriva upp för en vecka hur, när och vad hon äter. Sen ska jag lägga upp en kost och tränings förslag till ...

Av Katarina - 29 mars 2014 10:32

Hej alla! Nu är jag jätte glad. Jag har precis haft ett riktigt träningspass (nästan).  Jag kan ju inte ta i hårt eller mycket men jag körde mer än jag brukar. Hoppas bara det inte blir negativt för graviditeten.  Jag tänkte ta kort på övningarna...

Av Katarina - 28 mars 2014 13:47

Idag tänkte jag skriva lite om sjukdomen anorexia. Man kan börja med att säga Anorexi kan börja av olika anledningar. Anledningen jag tror man pratar mest om är att de tycker att dem är tjocka och vill se ut som modeller fast man kanske till och me...

Av Katarina - 27 mars 2014 10:47

Hej Nu har jag precis kommit hem från en härlig promenad. Det var så vårigt och fint ute så jag tog några kort. Förra promenaden blev bara 1 km, men idag var det så skönt ute så jag ville inte gå in o sätta mig i en tråkig lägenhet. Så rundan blev ...

Av Katarina - 25 mars 2014 14:45

Hej   Idag har jag varit ganska trött eftersom Nismo (katten) satte igång tv:n klockan 4 inatt. Han satte sig nog på fjärnkontrollen, efter det kunde jag inte riktigt somna om. Men det stoppade inte mig att ta en uppfriskande promenad efter tenta...

Ovido - Quiz & Flashcards