kattis.G

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Katarina - 17 februari 2013 12:16

Igårkväll fick jag lite Dödsångest. När jag var yngre fick jag väldigt starka Ångestattacker och kunde börja gråta osv. Men nu har det som tur är lugnat ner sig så igår började jag i alla fall inte grina. Menjag önskar att jag kunde acceptera döden och inte vara rädd för den. Mamma säger att det går över med åldern jag hoppas det stämmer för man kommer inte direkt undan från döden. Ibland önskar jag att man tror på något efter livet, men jag tror inte på sånnt jag inte kan se, känna eller röra. Folk som får reda på att jag är rädd för döden tycker jag är knäpp, men det skiter jag i för jag kan inte direkt göra något åt det. Jag försöker att inte grubbla för mycket på det, men ibland går det inte att undvika.


I em ska jag till mor och far på en fika det ska bli kul. Skönt att komma ut lite. Jag har inte riktigt orkat plugga idag, jag sätter igång imorrn igen. Man behöver lite paus osså. Imorrn ska jag träna    yay det ska bli roligt. Och på em ska Jimi fylla i sin tattoo.

Ovido - Quiz & Flashcards