kattis.G

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Katarina - 11 februari 2013 22:04

Jaha nu är det kväller o snart dags att sova. Jag tänkte bara skriva om hur det gick på ReShape idag. Det gick inte så jätte bra, inte riktigt min dag idag. Det var inte så roligt pass, så jag ska nog inte testa det igen. Efter passet fick jag huvudvärk o blev yr. Vet inte vart det kom ifrån. Får se om jag tar mig upp imorrn, då blir det gymmträning på morgonen o box på em. :-P

Natti natt!

Av Katarina - 11 februari 2013 12:34

Uch vilken jobbig morgon det var idag. Jag hade klockan på 6.00 för att komma till gymmet hyfsat tidigt, mina tankar gick fram och tillbacka om jag skulle orka gymma idag. Men eftersom jag redan var vaken så tog jag mig dit, det gick inte jätte bra på gymmet heller eftersom jag var så trött men jag blev lite svettig så nått måste jag tränat   

Jag körde lite med lösa vikter och det är jag ju inte så jätte kunnig på så jag gissade lite och så körde jag ju på löparbandet 2 km (1.7 km på hastighet 9, 200 m på 10 och 100 m på 11)


Nu har jag kollat lite på internet och gjort i ordning ett träningspass åt mig om det är bra det vet jag inte hehe   Jag tar gärna emot tips!

Mina mål är att orka 20 kg i vikter och 5 km på löpbandet/ute. Jag har 6 månader på mig att klara det!


I em ska jag testa ReShape får vi se om det är kul.

Jaha nu gick det inte att lägga upp min träningsplanering    Det är i Word, om det går så vet jag inte hur man gör. Men jaja det får vara.


Ovido - Quiz & Flashcards