kattis.G

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Katarina - 6 februari 2013 13:51

Nu har jag precis kommit hem ifrån gymet där jag körde ett hårt Boxpass. Vi var ojämna par idag så jag fick köra lite extra eftersom jag inte hade någon att hålla mitsar åt. Resten av dagen ska jag plugga och äta och sen när Jimi kommer hem från jobbet tänkte jag klippa honom. Jag är liite rädd för att göra det eftersom det inte blev bra förra gången men det får gå bra denna gång. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på det blir väl kanske nån hushållssysla så jag slipper sitta och stirra in i väggen ;) he he! Imorrn tänkte jag köra stenhård träning, jag ska vara i gymet innan 8 tänkte jag och köra styrka och kondition, sen så är det ju Boxpass på kvällen som jag naturligtvis kommer gå på :P Så på fredag kommer jag nog vara lite mör i kroppen. :)

Ovido - Quiz & Flashcards