kattis.G

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Katarina - 7 februari 2013 10:46

Idag kom jag till gymet en bra tid klockan var ca halv 8. Jag styrketränade inte lika mycket som jag brukar pga att jag ska köra med lösa vikter istället, jag tror det blir roligare. Konditionen gick väldigt bra faktiskt, jag har extremt dålig kondition men det ska jag fixa. Idag körde jag på löparbandet jag började med fart 9 när det var 300 meter kvar ökade jag till 10 och när det bara var 100 meter kvar så ökade jag till 11. Jag joggade bara 2 km men jag får öka lite i taget. Jag tänker inte gå på Box passet ikväll för jag tycker att det går försent, det blir sent med kvällsmaten så jag tänkte testa något annat pass på torsdagar som går tidigare. Men troligtvis inte idag jag är så mör i kroppen från igår och förmiddags.


Jag tycker om att göra egna smycken, det var ett tag sen jag gorde några för det kostar ju en massa. Men jag tänkte lägga upp det jag gjorde senast. Hoppas jag kan börja med det igen snart, det neativa är ju att jag får så många smycken här hemma. Jag får ge bort några om det blir förmycket.   


 

Ovido - Quiz & Flashcards