kattis.G

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Katarina - 12 februari 2013 18:48

Jag kom iväg på Boxpasset och det gick över förväntan  Gick jätte bra. Nu är jag riktigt sugen på morgondagens träning. Hoppas inte nattens sömn förstör den känslan nu. Resten av kvällen blir film äta duscha.

Av Katarina - 12 februari 2013 09:38

Inatt har jag inte sovit någe bra, jag vaknade kl 2 och kl 4 sen kl 6 ringde Jimis klocka det var då jag ville gå upp och ta mig till gymmet. Men jag var helt slut så jag pallade inte det, jag låg kvar i sängen. Men det skulle jag inte ha gjort. Det resulterade i att jag fick en mardröm. Den handlade om någon sorts vildsvinsfarm, jag var där med en jäklamassa människor. De som jobbade där ledde oss in i ett rum utan tak och med relativt höga väggar med balkar eller nått vertikalt över väggen. De som jobbade gick ut ur rummet och stängde dörrarna, vi som var kvarlämnade förstod inte så mycket. innom kort släppte de in massa vildsvin i rummet som började attakera alla människor och äta på dem, vi sprang runt i panik. Så kom jag o tänka på balkarna på väggen så jag började klättra, några följde efter mig upp sen satt vi och tittade på när vildsvinen åt upp de som var kvar därnere. Vi som överlevde hoppade ner från väggen på utsidan men det var inte alla som kom långt, de som jobbade där sköt två personer så jag sprang och sprang. Efter ett tag var alla detas köttätande djur lösa och sprang runt och åt alla även de som jobbade där. Jag klättrade upp på en vägg, då fick jag syn på en gigantisk bisonoxe som kom springandes mot mig. Han manglade väggen jag hoppade ner bakom bisonoxen och sprang till ett hus. Sen vaknade jag.

Varför får jag ingen lung och fridfull natt! morrr....


Vi får se om jag piggnar till så jag kan köra boxpasset ikväll i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards