kattis.G

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Katarina - 24 mars 2013 15:32

Nu har jag äntligen börjat träna igen hoppas bara att förkylningen håller sig borta. Igår missade jag att skriva då körde jag ett Cirkelpass på gymmet. Det var skit kul men jobbigt, vi körde ungefär en timme och det räckte utan tvekan. nästa vecka ska jag till tyskland men jag får köra passet veckan efter. :d

idag var det strålande sol och plusgrader :D Jag var tvungen att sticka ut på en liten löparrunda. Eftersom jag är extremt otränad så fick det bli lugn joggning, rundan jag hade tänkt ut var bara 3 km lång jag trode att den skulle vara minst 5 km. :/ Nu får jag hitta en extrarunda. Resultatet för idag är 3 km på 22 min och det gick bättre än förväntat, jag stannade inte alls. Får se vad det blir imorrn, jag skulle vilja jogga imorrn osså men jag är tveksam om jag ens klarar av att gå imorrn pga träningsverk ;) he he he he

Ovido - Quiz & Flashcards