kattis.G

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Katarina - 3 mars 2013 18:36

Nu har jag legat på latsidan ordentligt sen jag började praktiken. Detta är inte bra alls, jag funderar på att försöka träna lite nästa vecka men problemet är ju att det är förmycket folk vid den tiden. Jag skulle ju kunna ta med träningskläder till jobbet och sen på vägen hem springa. Fast då blir det ju inge bra med min ryggsäck, inge kul att springa med en hoppande ryggsäck på ryggen. hmhm  

Det får nog bli så att jag sticker ut o springer när jag kommer hem om det inte är för mörkt och sen träna något hemma. Jag får fundera lite på det och så måste jag komma in till bloggen lite oftare nu osså.


Nyss åt vi en riktigt stark men ganska god kycklingwok med ris och currysås. Jag är inte så förtjust i starka maträtter men det blev ganska gott ändå, man får dricka massa mjölk.   

Ovido - Quiz & Flashcards