kattis.G

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Katarina - 6 mars 2013 19:59

Min förkylning har tyvärr blivit lite värre, kan bero på att jag klätt mig förlite när vi stått på taken på Praktiken. Imorrn måste jag ha långkalsonger på mig. Och jag har fortfarande extremt ont i fötterna, Blåsorna är kvar och jag har nog fått några fler.   Men en positiv sak hände på Praktiken idag, jag fick uppgiften att förklara en undercentral och jag klarade det väldigt bra enligt han jag gick med. Han sa att han var imponerad till och med. he he he jag har lärt mig någonting i alla fall.  

imorrn får jag besök av mor och far på en fika, jag hoppas att min kära syster osså kommer men det är nog inte så troligt tyvärr. hon har så mycket annat för sig nu för tiden.

Jag har inte tränat idag heller, det är svårt att träna när man har massa blåsor som värker på fötterna men vi får se om jag kommer igång innan helgen. Jag kan ju göra lite situps i alla fall, bättre än inget.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag nog läsa lite tror jag. Jag har lärt mig att virka nyligen så jag tänkte lägga upp två bilder på det jag gjort. Jag är riktigt nöjd, med tanke på att det var första ggn.   


Ha det gött!


   

Ovido - Quiz & Flashcards