kattis.G

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Katarina - 4 februari 2014 12:06

Helloooo!

Jag kunde inte sova så länge idag, vaknade halv 11. Jag jobbar natt nu några dagar och kom hem 5 i morrse. Det var första natten sen sommarjobbet så det va riktigt jobbigt. två nätter kvar det klarar jag :) Vi gjorde inte så mycket alla satt i kontrollrummet och kollade på internet och tv typ, jag får ju inte gå ut i anläggningen själv så det blir både tråkigt och skönt att sitta och stirra i kontrollrummet. Jag har inte fått någon handledare heller som tar hand om mig, som jag kan säga "nu går vi ut och kollar på någonting" till. Så det är segt men vi får se om jag blir erbjuden jobb, det kännsinte riktigt som det tyvärr. Förhoppningsvis tänker de på att jag är gravid och ovan vid skift.


I natt jobbar jag 22-6 så jag tänkte gå och försöka sova runt 18 så är ja kanske liiite piggare inatt.  


Jag kom i håg att ta en bild idag av min mage. Jag skulle ha gjort det igår med glömde bort det. Måste dock varna er om att jag är nyvaken och utmattad på bilden    Så inte så snygg med andra ord. He heheh he


     

Ha det gött!

Ovido - Quiz & Flashcards