kattis.G

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Katarina - 2 februari 2014 22:39

Hej  alla!

Jag tog ett litet uppehåll som ni kanske märkte. Nu tänte jag börja skriva lite igen får vi se.

Jaha vad har hänt i mitt liv?

Jag är gravid i 26:e veckan och magen är riktigt stor. Jag ska ta ett kort imorgon tänkte jag!

Känns både roligt och lite obehagligt med bäbisens sparkar. Men jag längtar tills bäbisen kommer ut till världen. 


Jag har börjat på min sista praktik nu också, den är på eon. Jag har kört i två vekor nu, skiftet jag hamnade i är helt värdelösa med att ta hand om praktikanter om det inte är meningen att man inte får gå med någon speciell utan får försöka hinna med att springa med dem när de går ut i anläggningen. Men för en blyg, gravid tjej är det väldigt svårt att göra det. Men det är det enda val jag har så vi får se hur det går.

Det går ju att visa engagemang på andra sätt osså.


Jag har sökt ett jobb osså sååååå håll tummarna för att de ska höra av sig.

Kram på er!      

Ovido - Quiz & Flashcards