kattis.G

Alla inlägg under augusti 2013

Av Katarina - 2 augusti 2013 16:22

Nu har jag äntligen helg. Det var riktigt tufft på jobbet idag, är helt slut.
i em ska jag bara chilla o äta mat ;)
Jag har varit kattvakt åt jimis bror och jag lyckades få ett lite rolig bild. Så jag kommer lägga upp 1 rolig och några söta. ;)
Imorgon kommer jimi hem yay. Jag saknar honom massor. ?
Jag har goda nyheter, jag har löst mitt problem med banken såååå jag ska börja med crossfit på tisdag. Guuuuu va spännande!



Av Katarina - 1 augusti 2013 19:40

introkursen för crossfit är äntligen fixad efter MYCKET om och men. Så på tisdag är första passet, det är riktigt spännande. Jag längtar riktigt mycket.

Mamma var nyss här och hälsade på, det var riktigt mysigt. <3


Jag är inte så sugen på arbetsdagen imorgon, jag jobbar från 05.54-16.00 (inte kul på en fredag) Men sen på lördag kommer min älskling hem. <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards