kattis.G

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Katarina - 27 augusti 2013 19:23

Av Katarina - 27 augusti 2013 19:11

idag skulle jag tränat crossfit men jag fick så ont i magen så jag knappt kunde gå ur sängen. jag har haft problem med magen i över en vecka nu, vet nte vad det är för fel :( hoppas det går över snart.

Jag har inte gjort ett dug idag mer än tittat på film och lekt med min nya hybriddator som jag förövrigt älskar ;) he he

imorrn däremot ska jag på äventyr till arboga, min kompis Elin bor där o vi ska ses. Vet inte riktigt om det finns så mycket att göra i arboga men ntt hittar vi allt på. :D Det ska bli skit kul att träffa henne. Annars har jag nog inga planer för morgondagen. Så vi får se hur den slutar, får se om jag tränar något på egen hand hemma efters jag missade dagens träning. Får se hur magn mår!


Jag tog några fina naturbilder i sommarstugan, på ett stlle där vi köpte glass etc de ska jag lägga upp via mobilen efter jag skrivit klart. Jag kommer lägga upp söta bilder på kissarna osså!

Ovido - Quiz & Flashcards