kattis.G

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Katarina - 19 augusti 2013 18:56

Jaha nu tog jag sis och farmor en tur upp till sommarstugan. En av de sista :(

Vi ska nämligen sälja den, tyvärr. Jag sitter inte vid moin egna dator så jag har inga bilder att lägga upp. Får göra det när jag kommer hem. Men i alla fall så åkte vi upp imorrse tog en fika gick runt på gården lite och sen tog vi en promenad till Fåsjön :) det var jätte varmt i vattnet, jag skulle gärna hoppat i om vi hade tid.

efter det åkte vi in till Nora och åt lunch och sen åker vi hem. Jag var tvungen att vara hemma i tid pga att jag hade en omtenta idag. suck!

Jag blir fan aldrig av med de 4 omtentorna jag har denna vecka. Man känner sig så hopplös och värdelös när man aldrig får godkänt. :´( Jag behöver verkligen ha godkänt nu. Men efter tre omtenter så tröttnar man så fruktansvärt, det går inte att plugga mer. Jag är ett hopplöst fall :(


Så håll tummarna för mig denna vecka ifall det skulle gå vägen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards