kattis.G

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Katarina - 17 maj 2013 11:40

Igår glömde jag skriva Jag fastnade i solen ;P

Jag åkte till min mamma igår fm och satt i solen lite (medan hon skurade och jobbade he he) Jag brände mig lite och mest på vänster sidan. Jag är duktig på att bränna halva kroppen, det är ju så snyggt och vara röd på ena halvan ;P

Jag åkte hem halv 3 och då stack jag ut och sprang, det var första gången på flera veckor så jag ville ta det lite försiktigt. Men det gick inte så bra ändå, jag fick håll efter 1 km :( menjagf fortsatte ändå fast jag satte små mål istället för de vanliga. jag tog ca 500 m i taget, jag sprang väl ca 2,5 km innan jag stannade och valde att köra intervaller. så jag gick ca 5 meter och sen kutade jag ca 5 meter tills jag hade ca 1 km kvar och då var jag så slut så jag hull på att spy. Så jag fick sitta ner en stund och lugna pulsen lite innan jag gick hem. Jag är nöjd över det passet, intervaller är ju bättre än vanlig joggning och även roligare. :)

Inte nog med det så har jag träningsverk från igår så bra träning blev det.


Idag har jag också tränat men jag körde sturka idag. Jag fick en ny Fitness tidning så jag testade deras "kroppsviktscirkel". Den består av Spindelmannen, Hälvandring, Y-lyft till puchup-planka, L-sit (Den var inte lätt ;P) Plankan till grodan. Jag körde tre varv och varje övning i 30 sec och det var faktiskt jobbigt :P.

Nu ska jag äta lite mellis och sen ska jag duscha :P en allatiders dag tycker jag!


   

Ovido - Quiz & Flashcards