kattis.G

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Katarina - 15 maj 2013 08:35

Hej!


Jag har inte skrivit på väldigt länge och det beror på att jag inte mått så bra vaken fysiskt eller psykiskt. Jag var väldigt stressad inför begravningen för farfar, jag drömde mardrömmar varje dag från att han dog till begravningen. Och så hamnade jag efter i skolan så jag blev extra stressad pga det osv osv jag orkar inte skriva allt. Idag ska jag ha lite roligt, jag ska äta lunch men Pea. Jag vill träna osså men jag vet inte riktigt om jag är helt frisk än, jag vill inte bli sämre igen. Men det är ju så fint väder så jag åste gå ut lite osså. Det är ju bara 5 dagar kvar till vårruset och jag måste orka runt men en bra tid också.


Jag har fått min nya mobil samsung galaxy s4, jag tycker den är väldigt bra. Då får i hoppas att det nya abonemanget jag tänkte testa är bra. Om jag tränar så kommer jag nog skriva en gång till. Jag tror jag ska göra det i alla fall.

Bye! 

Ovido - Quiz & Flashcards