kattis.G

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Katarina - 15 oktober 2013 20:27

Idag gick jag på stan halva dagen med min underbara mor   

Det var jättetrevligt, Vi gick till panduro och jag köpte lite delar till armband, så gick vi till en garn affär för mamma ska sticka en bäbis kofta. Efter det gick vi till ur och pen mor skulle byta batteri i klockan, jag trode de laggt ner för länge sen. he he

Jaja sen var det dags för lite vila så vi gick o fikade i krämaren. Sen kom det roligaste, vi gick till olssons tyg och kollade på klänningsmönster, så ville jag veta hur mycket en symaskin kostade så vi kollade upp det. Nu är jag ruggit sugen på att köpa en symaskin och börja syy.   

Sist men inte minst gick vi till bokaffären och köpte en bok som heter *sy dina egna kläder* den ska jag läsa ikväll. 

Dagen har varit jättemysig och jag är jätteglad!


Tack min älskade mamma för en underbar em!   

Ovido - Quiz & Flashcards